۱۲
 
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶
به دستور علی اکبر صالحی؛

لیسانس کشاورزی که مدیر کل معاهدات هسته ای سازمان انرژی اتمی شده بود حین خدمت فوق لیسانس "قرآن" گرفت

Share/Save/Bookmark
"هاشم زعفرانی" به دستور "علی اکبر صالحی" به سمت مدیر کل امور مجلس و معاهدات انرژی هسته ای منصوب شد.
کد مطلب: 23191
 
اطلاعات روز# به نقل از راشد نیوز، "هاشم زعفرانی" به دستور "علی اکبر صالحی" به سمت مدیر کل امور مجلس و معاهدات انرژی هسته ای منصوب شد.

وی دارای مدرک لیسانس کشاورزی و فوق لیسانس قرآن از یکی از دانشگاه های مجازی کشور است.

به گزارش اطلاعات روز، این درحالی است که تعدادی از افراد با تجربه با مدارک دکترای حقوق در سازمان انرژی اتمی فعال بودند.
مرجع : راشد نیوز
کلمات کليدی: لیسانس/ کشاورزی/ مدیر /کل/ امور/ مجلس/ و معاهدات /هسته ای/ شد
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۷:۵۷
کافیست نام ایشان را در گوکل سرچ کنید تا تخصص هسته ای ایشان را نیز ببینید
لطفا برای رعایت امانت واخلاق این موضوع را نیز درج فرمایید
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۳ ۲۰:۰۴:۵۲
کافیست نام ایشان را در گوکل سرچ کنید تا تخصص هسته ای ایشان را نیز ببینید
لطفا برای رعایت امانت واخلاق این موضوع را نیز درج فرمایید
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۱:۰۸:۱۶
من از همکاران ایشان هستم و شهادت میدهم که در کار شان بسیار حرفه ای و مسلط هستند و به همین دلیل در این پست ابقا شدند زیرا انتصاب ایشان مربوط به سالهای قبل ودر زمان دکتر عباسی است.
فکر میکنم منبع خبر با انگیزه تخریب سازمان یا دکتر صالحی یا آقای زعفرانی این موضوع را تحریف و منتشر کرده اند
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۱:۱۵:۳۰
احتمالا منبع خبر بافرایند و ضوابط انتصاب مدیرا ن در دستگاههای دولتی آشنا نیستند و نمیدانند چقدر سختگیرانه ودقیق است . توصیه میشود کمی در این زمینه مطالعه کنند
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۱:۲۲:۱۸
باز هم رد پای دلواپسان
آن روز که دو یا سه کارشناس متمرد غیر هسته ای را به عنوان دانشمندان هسته ای اخراجی علم کردند آیا عجیب نبود ؟؟؟؟!!!!
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۳:۱۲:۱۹
خبرگزاری محترم
چندی پیش کلیه افرادی که زیر دست ایشان با مدرک دمتری مرتبط کار می کردند نامه ای اعتراضی در خصوص نحوه عملکرد ایشان و عدم اشرافشان به امور مجلس و معاهدات تهیخه کردند و حتی به دفتر ریاست سازمان ارسال کردند
اگر ایمیل یا تلگرام داشته باشید تصاویر نامه را برای انتشار محضرتون ارسال می کتم
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۷:۰۱:۲۸
و نتیجه آن نامه این شد که ایشان مجددا ابقا شوند ؟!!!
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۷:۲۳:۱۹
من کاری به راست یا دروغ بودن خبر ندارم
اما تعجب میکنم چطور میشه یکی بتونه اطلاعات و تصویر و اسامی و نامه های سازمان به این مهمی رو راحت منتشر کنه مگه حراستش خوابیده
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۱۷:۱۶:۱۰
جناب سید محترم با این اطلاعات دقیق که ارائه میدهید احتمالا خودتان منبع خبر هستید
اگر افرادی با مدرک دکتری مرتبط زیر دست ایشان سالها کار میکردند نشانگر توانمندی و تسلط بالاتر ایشان است
 
یک دوست- کوچه دردار-
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۶ ۱۴:۳۲:۵۲
درود بر همه دوستان
من یک سوال از این آقای مدیرکل دارم
نکته اول اینکه شفاف به مردم بگویند سال 1368 چه فعالیت سیاسی داشتند

البته ایشان من را خوب میشناسند و در محله مولوی باهم کمی مذهبی بود

برام جالبه شنیدم مدیرکل اونهم در جمهوری اسلامی شده
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۶ ۱۴:۳۶:۳۶
این آقا روابط عمومی کرج بود بعد شد مسئول دفتر اخوان
همه عالم و ادم هم میدونن اخوان با سازمان چه کرد
زمانی هم پست مجلس رو گرفت که این معاونت رئیس نداشت سرپرست داشت
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
 
میر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۵:۱۴:۵۹
سلام علیکم
این آقا آدمه خوبی و من قبولش دارم همه چیز که مدرک نیست بالاخره پتانسیل های دیگر نیز مدنظر هست
همین که موجبات آرامش روانی و روحی روسا فراهم می شود کفایت می کند مدیر یعنی کسی که بتواند فضای مطلوبی ایجاد کند
مثلا احمدی نژاد هر چقدر هم مدیر باشد قدرت ایجاد فضای مطلوب را ندارد آما این برادر عزیز و ارزشی کلا در فضاهای مطلوب هستند.
والسلام علی من تبع الهدی
 


 
تصاویر/ مترو سواری رییس جمهور در مشهد
خطوط قطار شهری مشهد با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
تصاویر/ صعود نساجی مازندران به لیگ برتر
تیم فوتبال نساجی موفق شد با برتری ۶ بر صفر برابر راه آهن به لیگ برتر صعود کند. در جدال خونه به خونه و نساجی، این ...
تصاویر/ دیدار روحانی با اعضای تیم ملی والیبال نشسته
اعضای تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از قهرمانی در رقابت های جهانی تبریز با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ...
اولین تصاویر از محل شهادت ۷ ایرانی در فرودگاه «تی۴»
تصاویر اولیه از محل حمله موشکی روز گذشته به فرودگاه تی۴ که منجر به شهادت ۷ نفر از شهروندان کشورمان شد، منتشر شد....
دهان مردم را نبستند،خرد کرده اند/هر کس غیر از آقا وحید حرف مردم را میزد لهش می کردند!
باید از او پرسید سردار وحید در کرمانشاه چه میزان ی تدبیری و بی کفایتی از دولتمردان دیده است که حاضر می شود خود ...
صوت/ آخرین وصیت شهید حججی به همسرش  
آخرین وصیت‌های شهید مدافع حرم محسن حججی در سوریه به همسرش و علی کوچولو پسر نازنینش را می‌شنوید.
صوت/ بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات 96  
بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات 96 منتشر شد.
صوت/ مداحی محمود کریمی محرم 95  
فایلهای صوتی شب اول محرم الحرام سال1438 هیئت رایة العباس چیذر بانوای حاج محمو د کریمی اماده دریافت است.
تیم ملی والیبال نشسته ایران قهرمان پارالمپیک شد
تیم ملی والیبال نشسته ایران با پیروزی مقابل بوسنی قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو شد.