۴۷
 
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۹
هشدار به بانک مرکزی و دریافت کنندگان حقوق و مزایای نجومی؛

اسناد دریافت حقوق های غیر قانونی توسط مدیران بازنشسته!

Share/Save/Bookmark
از همین روست که یکی از معاونان بانک مرکزی علیرغم بازنشسته شدن، همچنان در سمت خود ابقا شده و از حقوق و مزایا و تسهیلات بسیار چشمگیری بهره مند می شود. آقای ب. م بازنشسته ای است که علیرغم دریافت حقوق بازنشستگی، چند ده برابر یک کارمند با تحصیلات عالیه حقوق می گیرد و علاوه بر آن وام های کلانی را دریافت می کند که خبری از بازپرداخت آن نیز نیست. تنها یک وام این آقای معاون، برابر است با وام نزدیک به 60 زوجی که آغاز زندگی خود را منوط به دریافت وام ازدواج خود کرده اند.
کد مطلب: 32128
 
به گزارش خبرنگار اقتصادی اطلاعات روز#در حالیکه امروز پرونده رسوایی هزاران فیش حقوقی چند ده میلیونی مدیران دولتی از سوی رئیس دیوان محاسبات کشور ختم به 397 مدیر متخلف شد، اما همچنان مدیران متخلف زیادی حقوق های غیر قانونی می گیرند که اسناد مرتبط به آن در اختیار سایت اطلاعات روز است و در صورت عدم اصلاح این رویه قطعا به زودی منتشر شده و به مردم اطلاع رسانی می شود. 

هنوز این پرونده مختومه نشده بود که اخبار فساد مالی از قلب بیت المال کشور به گوش می رسد. پس از اینکه نزدیک به سه هزار فیش حقوقی با ارقام 20 تا 50 میلیونی به چند ده فیش حقوقی غیر عرف ختم شد، اکنون اسنادی از فیش های حقوقی برخی مدیران بازنشسته ای به دست می رسد که حتی بیشتر از مدیران شاغل به کار، حقوق و پاداش و مزایا دریافت می کنند. 

در حالیکه همه خبرها به سمت فیش حقوقی مدیران بیمه مرکزی ایران، رئیس صندوق توسعه ملی، مدیران بانک رفاه کارگران و مسئولان و مدیران چند سازمان دیگر معطوف شده بود، حالا خبرها از مدیران بیمه و بانک ها و موسسات ریز و درشت، به عرصه کلان تری روانه شده و تاسف و تاثیر بیشتری را شامل حال دولت یازدهم می کند. 

شاید این بار بعد از استعفای رئیس بیمه مرکزی به خاطر شرمساری از حقوق های نجومی غیر عرف،‌ نوبت رئیس بانک مرکزی باشد که به جای حمایت از متخلفان،‌ یک بار برای همیشه از مردمی که قربانی اعتماد به برخی مسئولان متخلف و زیاده خواه بوده اند، عذرخواهی کرده و تا پایان عمر در هیچ یک از پست های مدیریتی ظاهر نشود. 

با وجود اینکه به استناد ماده 76 قانون خدمات کشوری هیچ‌کس در دولت نباید بیش از 7 برابر حداقل حقوق یک کارمند عادی (یعنی حداکثر 52 میلیون و 500هزار ریال) حقوق بگیرد، اما در قلب بیت المال کشور یعنی بانک مرکزی برخی مدیران بازنشسته فقط بالای 10 میلیون تومان حقوق می گیرند. این مبلغ جدای 50 میلیون پاداش و دهها میلیون حق سخنرانی و 250 میلیون وامی است که قطعا بازپرداختی ندارد. 

مگر نه اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مدیرانی که حقوق غیر عرف می گیرند باید عزل شوند. چطور می شود که در بانک مرکزی مدیران حقوقهای بالای 10 میلیون تومان به اضافه پاداش های غیر عرف و وام های چند صد میلیونی قرض الحسنه می گیرند. آنهم مدیران بازنشسته ای که باید از دور خارج شده و جای خود را به مدیران جوان و صاحب علم بدهند. 

مگر نه اینکه رهبر انقلاب تاکید کردند که موضوع حقوق‌های نجومی، هجوم به ارزش‌هاست و دولت را موظف کرد با مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند، برخورد کند. 

علیرغم دستور رهبری مبنی بر اینکه این موضوع نباید شامل مرور زمان شود، اما برخی بر آن شدند تا کمی موضوع را مشمول مرور زمان کنند تا آب از آسیاب افتاده و همچنان به چپاول ثروت های کشور بپردازند. 

مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم را پشت گوش انداختند تا از هر روزنه ای برای اعمال زالو منشانه خود استفاده کنند و به روی درد و رنج مردم چشم بسته و تنها کیسه های خود را پر کنند. 

در حالیکه دولتمردان مدعی اجرای صحیح و خط به خط قانون بوده و مشکلات کشور در دولت قبل را ناشی از عدم قانونمندی رئیس دولت عنوان می کنند،‌ اما امروز همه مردم ایران شاهد و ناظر هستند که نه تنها فسادهای مالی کاهش نیافته بلکه انواع و شیوه های حرفه ای تری نسبت به گذشته پیدا کرده است. نمونه آن همین فیش های حقوقی غیر قانونی و بر سرکار آوردن افراد بازنشسته در مناصب دولتی و در رده های مدیریت و معاونت سازمان های مهم دولتی است. به طوری که طیف حامیان دولت نیز بر استفاده از مدیران کهنسال و بازنشسته در سطح های مختلف بدنه دولت شکایت داشته و این امر را موجب کندی روند اداره کشور می دانند. 

از همین روست که یکی از معاونان بانک مرکزی علیرغم بازنشسته شدن، همچنان در سمت خود ابقا شده و از حقوق و مزایا و تسهیلات بسیار چشمگیری بهره مند می شود. آقای ب. م بازنشسته ای است که علیرغم دریافت حقوق بازنشستگی، چند ده برابر یک کارمند با تحصیلات عالیه حقوق می گیرد و علاوه بر آن وام های کلانی را دریافت می کند که خبری از بازپرداخت آن نیز نیست. تنها یک وام این آقای معاون، برابر است با وام نزدیک به 60 زوجی که آغاز زندگی خود را منوط به دریافت وام ازدواج خود کرده اند. 

در مقابل طیب نیا و سیف به عنوان مدعیان مبارزه با فساد اقتصادی کشور، تمام اقدامات مبارزاتی خود را معطوف به کارمندان جز کرده اند و معتقدند که تمام حقوق های چند ده میلیونی در قالب قانونهای مصوب کشور بوده و ایرادی به آنها وارد نیست. 

همانطور که از قدیم گفته اند ماه پشت ابر پنهان نمی ماند و رسوایی مفسدان مدیرنما نیز علیرغم تمام ادعاهای کذب مسئولان مربوطه همچون دم خروس نمایان شده و هر روز مردم مستقیما پرده از فسادهای اقتصادی مدیرانی که خود را خدمتگزار این مردم می دانند، برداشته می شود.

از این جمله پرونده های متعددی است که اطلاعات روز# با در اختیار داشتن اسناد آنها در صورت لزوم به افشای آنها نموده و مردم را در جریان حقوقی که از آنها ضایع شده می گذارد. از رانت معاون بازنشسته برای استخدام دخترش در بانک مرکزی تا دریافت 450 میلیونی در 9 ماه، استخدام مشاوری که سابقه زندان داشته، پاداش های چند ده میلیونی، وام های قرض الحسنه و ... ساختمان فیروزه ای میرداماد را غرق کرده اند تا راه را برای ورود هر نهاد ناظری نیز مسدود کنند.
کلمات کليدی: اسناد/دریافت/ حقوق / غیر قانونی/ مدیران /بازنشسته/اطلاعات روز
 
ناظری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۲۲:۳۶:۰۴
ما بازنشسته ها که راضی نیستیم به خدا واگذار میکنیم
 
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۲۴ ۱۵:۱۲:۳۸
پس چرا هیچ نهاد و ارگانی کاری انجام نمیده تا اگر این آدم تخلف کرده به خدمتش برسند!!!!؟؟؟؟؟؟
 
mesgaran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۲۳:۳۱:۰۶
آقا منتشر کنید اسنادشو, ملاحضه چی رو میکنید؟ این آقا خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو کنید صحبت از تخلفاتشون پیچیده تو بانک مرکزی. چندین مورد هم شکایت از ایشون توی دیوان عدالت مطرحه که اونارو هم پیگیری کنید
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۹ ۰۹:۱۶:۰۳
بنده خدا کجایی این اقای ب . م ، شرکتهایی که تو بانک اورده برا خودش یا فامیلاشه سر هر قرار داد نزدیک500میلیون باهرشرکت داره به جیب میزنه و تمام مالی بانکو داره میپیچونه بدون اینکه احدی متوجه بشه. (خواهش این متنومنتشرکنید).
 
mesgaran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۲۳:۳۷:۲۹
برای تهیه کننده این خبر مطالب نابی دارم که اگه مایل هستید میتونم در اختیارتون بذارم
در صورت تمایل پیام من رو با متن "دمتون گرم" تایید کنید
 
mesgaran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۲۳:۳۷:۵۰
دمتون گرم
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۰۹:۰۴:۵۴
در مورد خانم الف معاون ایشون تحقیق کنید خیلی چیزها دستگیرتان میشود
تمام بخور بخور ها با این خانم
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۲۱:۰۷:۲۵
درموزد مدیر کل زیر نظر ایشان ساختمان و تاسیسات و تدارکات تحقیق کنید تا پی به سوئ استفاده های عمده ببرید
 
ناشناس
Romania
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۲۳:۳۲:۱۰
این که چیزی نیست ۱۹ ملیون از بانک مرکزی میگره آقای ب م ۱۱ ملیون از بانک ملی تازه ۳۰۰ ملیونم تازه گرفته
 
کارمند بانک بوووووووق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۰۹:۱۰:۰۷
من قضاوتی ندارم ولی یه مساله بسیار مهم اینه که شما اگه واقعا مستندات دارین باید به مراجع ذیصلاح ارائه بدید و اسنادی که ادعای داشتنش رو دارید اعم از فیش حقوقی و وام و اینا رو افشا کنید مثل بقیه فیشهایی که افشا شد.
دو حالت داره: 1. یا شما درست گفتید که اینجوری یک "خائن به بیت المال و مردم و نظام و اسلام" دستش رو میشود 2.اگه خدایی نکرده شما دروغ به ایشان بسته باشید مستحق مجازات هستید بخاطر بردن آبروی یک انسان.

پس اگر واقعا اسناد محکم دارید ترس از افشای آن نداشته باشید و بجای هشدار دادن که باعث دادن فرصت به این مقام مسئول میشود، سریعا اسناد رو منتشر کنید که اینگونه افراد نتونن فرصت فرار پیدا کنند.
 
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۱۵:۲۹:۰۴
فقط دخترشون نیستن عزیزم، دامادشون هم استخدام بانک مرکزی کردن، و دخترشون هم در مرخصی 2 ساله زایمان با حقوق و مزایای کافی استفاده می‌کنن، و صد البته از کارگران شرکتی بانک که حقوقی معادل 1.200.000 تومان دارند برای نظافت منزل خود و اقوامشان سوء استفاده می‌کنند.
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۱۰:۳۲:۱۲
استفاده از اموال دولتی اسرائیل توسط همسر نتانیاهو

پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر این رژیم را به اتهام استفاده از اموال دولتی برای اغراض شخصی و خصوصی تحت بازجویی قرار داد. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر- اطلاعات جدیدی که پلیس رژیم صهیونیستی به آنها دست یافته است، نشان می دهد که اسناد و مدارک بیشتری برای محاکمه همسر نتانیاهو وجود دارد. رسانه های گروهی ماه می گذشته هم اعلام کرده بودند که پلیس اسرائیل خواستار پیگرد قضایی سارا نتانیاهو در پرونده موسوم به «منازل نخست وزیر» شده بود. این در حالی است که همسر نتانیاهو قبل از این نیز در سال ۲۰۱۵ به اتهام استفاده از اموال عمومی برای چمن کاری باغچه و تعمیرات برقی منزل شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیصریه در غرب اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین تحت بازجویی قرار گرفته بود. سارا نتانیاهو قبل از این نیز به خاطر پرونده های متعدد فساد و تخلف مانند به کارگیری یک کارمند دولتی برای نگهداری از پدر خود و پرداخت حقوق وی از حساب های دولتی، رفتار تحقیر آمیز و شکنجه غیرانسانی خدمتکاران منزل شخصی نخست وزیر تحت بازجویی قرار گرفته و به پرداخت ۸۰ هزار شیکل (۲۱ هزار دلار) به خاطر وارد کردن ضربات روحی به افراد دیگر، ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار بابت بدهی های گذشته و ۳ هزار و ۹۰۰ دلار بابت هزینه های دادرسی محکوم شده بود.
 
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۱۵:۳۲:۵۹
ایشان با باند خود و کمک مدیران دست نشانده خانه‌های سازمانی بانک را به ثمن بخس در مزایده‌های آبکی به نام خود نموده‌اند، همچنین با تبانی در تعاونی مسکن با هیات مدیره و مدیر عامل محترم، پول هنگفتی به جیپ خود و مدیر کل محترم روانه نموده‌اند.
 
پرنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۱۵:۴۶:۰۷
اگر اسلامی باقی بود و قرار شد بررسی در این خصوص صورت بگیرد حتما اسناد خانه تریبلکس ایشان در منطقه 22 و کنار دریاچه رو هم مورد بررسی قرار بدهید و اینکه منشاء خرید این کاخ از کجا و در چه زمانی و به چه طریقی خریداری گشته است هم تفقدی بفرمایند.
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۸ ۰۸:۴۴:۰۰
درموردمدیر کل زیر نظر ایشون ساختمان وتاسیسات که هم شریک کاری ایشونه وچه سوی استفادههایی که نکرده با مدرک قلابی دکتری.
 
منجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۸ ۱۱:۴۴:۲۰
خواهش من اینه که هر چه سریعتر اسناد رو افشا کنید و کارمندان بانک مرکزی و مردم رو از شر این آدم و باندش و همچنین روسای بالادستیش نجات بدین.
 
کلاغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۸ ۱۱:۴۵:۵۸
ایشان با جمع کردن و تلاش برای انحلال تعاونی مصرف 30 ساله بانک مرکزی، تلاش دارند تا ساختمان متعلق به تعاونی رو در خیابان مطهری به فروش برسونن.
 
دورافتاده
Romania
۱۳۹۵-۰۹-۱۸ ۱۱:۴۹:۲۷
مدیر نظارت استانی سابق دوست شفیق ب.م بود که با زد وبند کلی ملک و کارخونه تو آذربابجان خریدن
آخه با یه حقوق ساده که نمیشه اینهمه دارایی داشت
آقایون بازرسی کل کشور لطفا دارایی ایشون قبل از سال 88 و الان رو بررسی کنید
 
ناشناس
Romania
۱۳۹۵-۰۹-۱۹ ۰۱:۳۷:۱۶
تازه یه کاخم بقل مجتمع بانک تو نوشهر داره خومه مجتمع رفاهی بانک خدمتکار شخصی ایشون هستن آشپز بانک باید بره برای ایشون ومهمان هاشون غذا بپزه یکی دیگه از شاهکار های ایشون انتخاب خانم ل ق بعنوان مدیر منابع انسانی بانک هست که تو یک سال اخیر با خرید برنج های نفتی و ادیت کردن پیشنهاد های بیمه بانک از شاهکار هاشونه
 
باند بازی، منم بازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۹ ۱۳:۰۱:۱۷
عدم پوشش اخبار شما در سایتهای معتبر مثل ایسنا و ایلنا نشان از کذب بودن ادعاتونه، اگر صحت داره مردین اسنادشو رو کنید. این آدم وجه خوبی تو بانک نداره و به باند بازی معروفه، از معاونت اقتصادی و مدیرکل حقوقی و.. گرفته تا ... و همه کارمندای بانک مرکزی اینو میدونن ولی بعید میدونم این ادعا صحت داشته باشه. بهتره شما برای بزرگ کردن سایت در پیتتون دنبال خبرهای دیگه باشی مثل حواشی برجام و طلاق برد پیت از آنجلینا جولی و پشت صحنه دورهمی مهران مدیری ... بیکاری.
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۱۰:۰۹:۴۹
دامادشیییییی؟!!! :)))))))
 
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۹ ۱۷:۴۸:۰۸
اگر ذره‌ای سواد و غیرت هم داشت خوب بود، مدیران و ادارات زیرمجموعه وی از فشل‌ترین و عقب مانده ترینها در نوع خود میباشند!
 
مدیرکل محلل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۹ ۱۸:۱۸:۱۰
تو باند فساد بانک مرکزی، مدیرکل حقوقی نقش محلل و داره، کارش حلال کردن فسادهای بانکه.
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۹ ۲۲:۵۷:۱۹
بابا اینجوری نگین تورو خدافکر میکنین چیکار میکنن.گیرمیدن به کارمندای بد بخت و دولتمردا تصمیم میگیرن حقوق و مزایای کارمندای بیچاره کم شه.هر کی میگه دروغ میگه .خیلی هم خوبه خیلیم خدمت کرده وداره حسابی میکنه خدا خیرش بده واقعا
 
فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۱۹ ۲۳:۴۱:۱۶
چه میکنه این مسی
 
مطلع
Netherlands
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۱۵:۰۸:۱۰
یه فقره برید دارایی هاش توی شمال آذربایجان رو چک کنید ببینید با دو جا حقوق گرفتن میشه یه همچی بساطی راه انداخت – چقدر ساده اید که فکر می کنید امثال این آدما به ماهی 30 میلیون حقوق از دو جا راضی میشن .
 
کارمند دون پایه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۱۷:۱۱:۳۲
ملت این آقا و همپالگی هایش خیلی جانماز آب می کشن . بابا دیگه اسم اسلام و قران رو خراب نکنید . یکی رسیدگی کنه . اگه برید حسابهای بانکی خودش و خانوادش رو چک کنید و ازش بپرسید ( از کجا آوردی ) خیلی چیزا معلوم میشه دو جا حقوق گرفتن خلاف کوچک این آقاست.
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۲۰:۴۲:۵۷
آقا یا خانمی که گفتی معاونش خانه الف رو چک کنید گل گفتی . یکی ته و توی سیستم آرشیو دیجیتال سیستم تردد و بقیه سیستم هایی رو که برای بانک خریدن و مربوط به حوزه منابع انسانی هست رو در بیاره.
 
کارشناس
United States
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۲۳:۲۹:۱۴
آقای نویسنده چرا می گی این ب م اخراج بشه . اتفاقاً باید بمونه و مثل مدیر عامل بانک ملت بازداشت بشه معلوم بشه چه کثافت کاری کرده .
 
کارمند بانک ملی
Romania
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۰:۰۸:۰۱
این جونور قبلا تو بانک ملی بوده و صابونش به تن ما هم خورده . روز بازنشستگیش تو بانک جشنی بپا بود بیا و ببین .
 
مطلع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۱:۳۲:۵۴
میگن مدیر سابق رفاه با جناق ایشون بوده که از آموزش و پرورش کشوند آورد بانک مرکزی و بعد از 2 سال با 70 میلیون پاداش بازنشسته شد . بابا باجناق دوست دمت گرم .
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۶:۴۳:۵۸
داداش 70 میلیون نیست 700 میلیونه
آدرس غلط ندا
 
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۳:۱۲:۵۴
یارب روا مدار که گدا معتبر شود.
 
کارمند راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۶:۱۹:۵۹
دخترش هم استخدام بانک مرکزی شده ولی تمام مراحل استخدام رو گذرونده و سه تا آزمون اضافی هم داده و تو همش نمره قبولی آورده و روی همه رو کم کرده – قراره بره تو مسابقه ذهن برتر شرکت کنه . آخه چرا نمی تونید بهتر از خودتون ببینید .
 
کارمند راستگوتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۱۰:۱۰:۰۲
آيا با شرايط برابر براي همه ذهن‌هاي برتر!!!؟؟؟؟؟
فقط ايشون ذهن برترن، بقيه قاقن. با همين استدلالها مملکتو داغون کردين.
 
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۲۰:۰۱:۱۳
ممنظورشون ذهن کند تره رفقا، به دل نگیرید بابا.
 
ناشناس
United States
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۹:۳۲:۴۷
بابا اینطوری نگید تو رو خدا . فکر میکنی چکار میکنن ، گیر میدن به کارمندا و دولتمردان تصمیمی می گیرن حقوق و مزایای کارمند بدبخت رو کم می کنن . عزیزان هر کی میگه این آقای بده دروغ میگه . خیلی هم خوبه خیلی هم خدمت کرده و داره خدمت می کنه .
 
فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۰۹:۱۵:۰۱
چه می کنه این مسی
 
سی بی آی
United States
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۱۱:۲۲:۴۵
جو مدیریتی بانک افتضاحه ببین کیا شدن عضو هیات عامل – بغیر از دکتر کمیجانی که گلش با بقیه فرق داره
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۹ ۰۹:۳۲:۵۹
اون کمیجانی بیخاصیت بااوردن قربانی باعث تیم اقتصادی بانک شد .
 
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۱۳:۲۹:۲۱
آقای روحانی دولت تدبیر و امید رو تحویل بگیر
 
ب م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۱۵:۳۹:۵۴
هر کی بگه بالای چشم من ابرو می بینه می فرستمش هیات تخلفات پدرش رو در بیارن.
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۱۷:۰۴:۳۴
اين آقاي معاون با مديرکل شون خانم الف با زد و بند يه قرارداد ميلياردي با يه شرکت جهت سيستم آرشيو اسناد بسته که کل اسناد بانک مرکزي را تو کتابخونه بانک مرکزي اسکن و آرشيو کنند در صورتي که اصلا اين کار اصلا ربطي به اينها و کتابخونه نداره و جالبتر اينه که بانک مرکزي يه دايره بنام اموراسکن با کلي تجهيزات داره که وظيفش اسکن اسناد هست اما کار را به اون قسمت ندادن
 
شرکت Canon نماينده Scanner
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۳ ۰۹:۴۹:۱۲
پس پول بيت‌المال کي و چه کساني بخورن. ساده‌اي ها. اسکونتش و کي بگيره.
هيات نظار بانک خوابه، يکي بيدارشون کنه. حاجي صبح شده بيدار شو.
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۴ ۰۸:۳۳:۵۴
وقتی کارمندان بانک را مجبور به گذراندن دوره 7گانه کامپیوتر میکنند که هزینه بسیار بیشتری از حقوق برای بیت المال دارد.حتی دوره ای را که قبل از استخدام گذارنده بودیم را نیز قبول ننمودند وبا قرارداد با موسسه ای گزینش شده شائبه زد وبند پیش می اید که نیاز به تحقیق دارد،البته اگر مسئولی وجود داشته باشد.
 
مطلع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۲۰:۰۳:۳۳
جالبه که حتی آشپزها هم برای ارتقاء رتبه مجبورن دوره ICDL رو بگذرونن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
همکار دانا
Australia
۱۳۹۵-۱۰-۱۳ ۲۲:۲۸:۳۶
نگاهی به این مطالب خوب نشون میده که .............. جاعل مدرک که کارشون به هیات تخلفات افتاده و بخش اداری باهاشون برخورد کرده دنبال خراب کردن افرادند، غافل از اینکه کارمندان بانک حقایق رو خوب میدونند و گول این مزخرفات رو نمیخورند.
در صورت لزوم اسامی این افراد قابل اعلام است.
تشکر
 


عکس/کشف بمب نزدیک منزل شهید حججی  

شب گذشته در نجف آباد استان اصفهان یک بمب کشف شد.

فیلم/مشاهده یوزپلنگ ماده و ۳توله در میاندشت  

محیط بانان موفق به ثبت تصویر سه توله یوزپلنگ به همراه یک یوز ماده شدند.

 
تصاویر/ تمرین رژه هوایی - بندرعباس
صبح امروز تمرین آمادگی یگان‌های نهاجا و نیروی هوافضا سپاه جهت برگزاری رژه هوایی ۳۱ شهریور در پایگاه شکاری شهید ...
تصاویر/ اخراج بابک زنجانی از دادگاه
بابک زنجانی در جلسه امروز دادگاه توضیحاتی را درباره سوالات قاضی پرونده مطرح کرد که در میان اظهاراتش با غلامرضا ...
تصاویر/ تک چرخ زدن جوان ۲۱ ساله با تراکتور!
هنرنمایی خارق العاده جوان 21 ساله هندی باعث شد سوژۀ بسیاری از رسانه ها شود این جوان با اجرای حرکات متهورانه پشت ...
عکس/ تیم اسکورت روحانی در نیویورک
دکتر حسن روحانی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی وارد ...
تصاویر/ انفجار خونین تروریستی در کرکوک
وزارت کشور عراق از وقوع یک انفجار در کرکوک و کشته و زخمی شدن ۱۱ تن در پی این حادثه تروریستی، خبر دادند.
صوت/ آخرین وصیت شهید حججی به همسرش  
آخرین وصیت‌های شهید مدافع حرم محسن حججی در سوریه به همسرش و علی کوچولو پسر نازنینش را می‌شنوید.
صوت/ بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات 96  
بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات 96 منتشر شد.
صوت/ مداحی محمود کریمی محرم 95  
فایلهای صوتی شب اول محرم الحرام سال1438 هیئت رایة العباس چیذر بانوای حاج محمو د کریمی اماده دریافت است.
تیم ملی والیبال نشسته ایران قهرمان پارالمپیک شد
تیم ملی والیبال نشسته ایران با پیروزی مقابل بوسنی قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو شد.
صوت/ مداحی دلنشین بنی‌فاطمه در شب قدر  
مداحی زیبای سید مجید بنی‌فاطمه به مناسبت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین علی علیه‌السلام را بشنوید.