يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶

ثبت فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت ! / سهیل کیست؟

Share/Save/Bookmark
دختر یکی از مسئولان لباس های خود را در خانه ویلایی پسر هوسران درآورد.
کد مطلب: 58117
به گزارش اطلاعات روز#یاسمن، دختر 21 ساله که در ترم دوم دانشگاه تحصیل می کرد و به خاطر وجود تصویرش در گوشی تلفن همراه جوانی به نام سهیل که متهم به چندین مورد آزار و اذیت جنسی زنان و دختران جوان است به پلیس آگاهی احضار شده بود، در خصوص متهم پرونده گفت: سال آخر دبیرستان بودم و در خیابان راه می رفتم که راننده یک خودرو آزرا برایم ایجاد مزاحمت کرد.

وی ادامه داد: او لباس های شیکی به تن داشت و خیلی «خوش تیپ» بود. سهیل شماره تماسش را در اختیارم گذاشت اگرچه می دانستم او پسر هوسرانی است اما آن شب با شماره تلفنش تماس گرفتم و روز بعد با سهیل قرار گذاشتم و پس از آن که مدتی در شهر دور زدیم و ناهار را در یکی از بهترین رستوران های شهر خوردیم، او گفت می خواهد مرا به مادرش معرفی کند تا با هم ازدواج کنیم ولی وقتی به خانه بزرگ ویلایی آن ها رفتیم فهمیدم که او تنهاست و مادرش در خانه نیست.
دختر جوان اظهار داشت: سهیل از من خواست تا لباسم را دربیاورم و به این بهانه که می خواهد تصویر مرا به مادرش نشان بدهد با حالت زننده ای از من فیلم گرفت. پس از آن وقتی به نیت شیطانی او پی بردم به بهانه ای از آن خانه فرارکردم و دیگر به تماس هایش پاسخ ندادم.
یاسمن گفت: چند ماه بعد هم جوانی از آشنایان پدربزرگم به خواستگاری ام آمد و ما با هم نامزد شدیم اما او آن فیلم را در گوشی تلفن خود ذخیره کرده است حالا نمی دانم اگر پدرم که یکی از مسئولان است و یا خانواده نامزدم چیزی از این ماجرا بدانند چه اتفاقی می افتد.
بنابراین گزارش به دستور بازپرس پرونده اظهارات دختر جوان ثبت و وی آزاد شد.
کلمات کليدی: دختر/مسئول/سهیل/ویلا/حوادث/اطلاعات روز#

گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) از سوی شورای خلیفه‌گری ارامنه
مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از سوی شورای خلیفه‌گری ارامنه روز جمعه سوم خرداد در کلیسای سرکیس مقدس ...
تصاویر/ مترو سواری رییس جمهور در مشهد
خطوط قطار شهری مشهد با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
تصاویر/ صعود نساجی مازندران به لیگ برتر
تیم فوتبال نساجی موفق شد با برتری ۶ بر صفر برابر راه آهن به لیگ برتر صعود کند. در جدال خونه به خونه و نساجی، این ...
تصاویر/ دیدار روحانی با اعضای تیم ملی والیبال نشسته
اعضای تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از قهرمانی در رقابت های جهانی تبریز با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ...
اولین تصاویر از محل شهادت ۷ ایرانی در فرودگاه «تی۴»
تصاویر اولیه از محل حمله موشکی روز گذشته به فرودگاه تی۴ که منجر به شهادت ۷ نفر از شهروندان کشورمان شد، منتشر شد....
دهان مردم را نبستند،خرد کرده اند/هر کس غیر از آقا وحید حرف مردم را میزد لهش می کردند!
باید از او پرسید سردار وحید در کرمانشاه چه میزان ی تدبیری و بی کفایتی از دولتمردان دیده است که حاضر می شود خود ...
صوت/ آخرین وصیت شهید حججی به همسرش
آخرین وصیت‌های شهید مدافع حرم محسن حججی در سوریه به همسرش و علی کوچولو پسر نازنینش را می‌شنوید.
صوت/ بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات 96
بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات 96 منتشر شد.
صوت/ مداحی محمود کریمی محرم 95
فایلهای صوتی شب اول محرم الحرام سال1438 هیئت رایة العباس چیذر بانوای حاج محمو د کریمی اماده دریافت است.
تیم ملی والیبال نشسته ایران قهرمان پارالمپیک شد
تیم ملی والیبال نشسته ایران با پیروزی مقابل بوسنی قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو شد.