۱۳
 
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۲
رنجنامه یک جانباز شاغل در دانشگاه آزاد؛

بگوش باشید دخل و خرج کارکنان دانشگاه آزاد یکی نیست!

@etelaterooz1
Share/Save/Bookmark
بگوش باشید پرسنل شریف دانشگاه دخلشون با خرجشون یکی نیست و همین باعث شده کسی به کار و تدریس در دانشگاه فکر نکنه و هرجا بتونیم ازش میزنیم تا ریالی به نفع مون باشه و گناهش پای شماست .
کد مطلب: 60494
 
به گزارش #اطلاعات_روز# یکی از مخاطبین این پایگاه خبری با نگارش دردنامه ای از روند مدیریتی رئیس دانشگاه آزاد گلایه کرد سید علی از کارمندان دانشگاه در این پیام نوشت:

سم الله الرحمن الرحیم

جناب آقایان ولایتی ، طهرانچی ،فداکار ؛

سلام و عرض ادب و تحیات 👈یه موقعی امثال ما که جبهه رفته بودیم فکر میکردیم اگر مرحوم هاشمی رفسنجانی و جاسبی از دانشگاه برن اشرافی گری رخت برمیبندد و اگر نیروهای انقلابی وارد دانشگاه بشه چه تحولی خواهد شد اما با هزاراران افسوس امروز میگم :

چی فکر میکردیم چی شد؟؟؟ همه مدیران تون غم نان ندارند اما تا دلتون بخواد از کارمند گرفته تا اساتید امروز گرفتارند. 👈شما که از دانشگاه دولتی حقوق میگیرین خبر دارین چند بار افزایش حقوق دادند؟ جهت اطلاع میگم یکیش همین دیروز بود که سی درصد فوق العاده از تاریخ اسفند ۹۸ اضافه کردن نوش جانشان بالاخره روساشون غم نان برای پرسنل دارند.

👈بگوش باشید پرسنل شریف دانشگاه دخلشون با خرجشون یکی نیست و همین باعث شده کسی به کار و تدریس در دانشگاه فکر نکنه و هرجا بتونیم ازش میزنیم تا ریالی به نفع مون باشه و گناهش پای شماست .

آقایان مدیران؛

👈صبر ماهم حدی دارد ما دنبال افزایش حقوق هستیم ولی شما در کمال ناباوری بخشنامه افزایش حق سرپرستی و مسئولیتها را ابلاغ کردید که یکدفعه بیش از ۲۰۰درصد افزایش داشته بازم میگم مبارکشون باشه اما بقیه چی؟ از امروز جنگ و دعوا بر سر دریافت حق مسئولیت ها در واحدها بالا خواهد گرفت و بداخلاقی ها بیشتر خواهد شد .

👈خدا به داد ما برسه خداوکیلی اگر نمیتونین کاری کنین بخاطر ۶۰هزار خانواده دانشگاه و آبروی دانشگاه کنار بکشید .


👈تا الان چندبار مصاحبه و لایو داشتید چرا یکبار در مورد مشکلات معیشتی ما کارکنان صحبت نکردید؟ 👈اگر شما ما را به حساب نمیارین از امروز ما شما رو نخواهیم شناخت چون فاصله ما با شما اینقدر زیاد شده که دیگه نمیشه ارتباط برقرار کرد .

👈ضمنا من نه ضدانقلابم نه ضد ارزشها و نه مخالف نظام ،سابقه جبهه من و مختصر جانبازی من شاید بیشتر از مسئولین شاهد و ایثارگر دانشگاه تون باشه این صحبتهای منو بعنوان گلایه ،انتقاد و دل نوشته قبول کنید و ازکنارش براحتی رد نشید چرا که حرف دل اکثریت همکاران ماست .

من الله التوفیق ۲۳مهر ۱۳۹۹ ❤️سیدعلی❤️
کلمات کليدی: دانشگاه آزاد/طهرانچی/ولایتی/کارکنان/اطلاعات روز#
 
حامد
Romania
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۲۱:۰۶:۵۴
این دو نفر واقعا دانشگاه رو به......................... کشیدن
خدا ازشون ...................
 
حبیب سیچو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۲۲:۳۰:۲۳
این خیلی بده ولی من سر نمازم مرگ ............. رو از خدا میخوام.
 
امیر زرین درخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۲۲:۳۴:۴۹
به احتمال خیلی خیلی زیاد اگر اقای دکتر................ و عوامل فرصت طلبشان از دانشگاه بروند. شاید دوباره دانشگاه بتونه جان تازه ای بگیره
 
حسین جوادی قائم مقام فداکار
Estonia
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۱۵:۱۲:۳۷
چرا اسامی رو حذف میکنید؟ بذارید همه بدونن مرگ ..................... آرزوی ماست
 
حق جوي حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۰:۳۹
در بخش نامه صادره مورخه 23 مهر 99 به شماره 33636/50 براي روساي دانشگاه آزاد افزايش حق مديري تا 300 درصدي و بيشتر مشاهده ميشود. سوال اينست آيا كارمند و هيات علمي چه گناهي كرده است كه حضرات حقوق خودشان را افزايش داده اند؟ مگر نه اين است كه اگر سازماني در حال ضعف اقتصادي است اول حقوق روسا را بايد كم كنند؟ اين جا بر عكس است؟
اي ملت ايران به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه اسلام برسيد.
اي ملت مسلمان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ملت بيدار جهان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي وجدانهاي بيدار به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي خداوند مهربان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ائمه معصومين به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
 
حق جوي حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۴:۳۵
در بخش نامه صادره مورخه 23 مهر 99 به شماره 33636/50 براي روساي دانشگاه آزاد افزايش حق مديري تا 300 درصدي و بيشتر مشاهده ميشود. سوال اينست آيا كارمند و هيات علمي چه گناهي كرده است كه حضرات حقوق خودشان را افزايش داده اند؟ مگر نه اين است كه اگر سازماني در حال ضعف اقتصادي است اول حقوق روسا را بايد كم كنند؟ اين جا بر عكس است؟
اي ملت ايران به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه اسلام برسيد.
اي ملت مسلمان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ملت بيدار جهان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي وجدانهاي بيدار به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي خداوند مهربان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ائمه معصومين به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
 
نا شناس
Greece
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۲۱:۵۵:۳۶
سلام
واقعا آقای .............. شرایط اسفباری رو در دانشگاه آزاد به وجود اورده. آقایان دیدن هر کاری می کنن دانشگاه داره به حیات خودش ادامه میده گفتن چه کنیم که یک تیر و دو نشان باشد یعنی بتونیم به اون بهونه هم منابع عظیم مالی رو از دانشگاه............. و هم دانشگاه رو ................... رفتن گشتن و ضعیف ترین برنامه موجود در بازار یعنی ناد که برای شرکت مدارگسترش فناوری اطلاعلات هست رو با نام اموزشیار به جای برنامه اموزش دانشگاه جایگزین کردن. خدا ازتون نگذره. قطعا جناب ولایتی هم در به وجود امدن این شرایط اسفبار بی تقصیر نیست و در پیشگاه خداوند و خانواده دانشگاه ازاد و نیز مقام معظم رهبری که دانشگاه رو به عنوان امانت به او سپردن باید پاسخگو باشه.
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۰۶:۲۸:۵۰
باسلام،بنده به عنوان یه کارمند سازمان مرکزی به این بخشنامه جدید که حق سرپرستی هاراتاصدوبیست برابر برده بالااعتراض دارم .اون کارمندان که حق مسوولیت نمیگیرندمگه در این وضعیت بداقصادی زندگی نمیکنند،چرابه جای حق سرپرستی آقایون نیامدن حقوق آنهای که زیر3میلیون تومان هست ببرن بالا؟
 
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۴:۲۰
توی بخشنامه جدید
حق ریاست واحد اندازه تمام حکم یه استاد تمام هست
چقدر باید تحقیر بشیم
 
هیات گدای علمی دانشگاه آزاد
United States
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۲:۲۰:۳۹
............ به شما
 
مهناز حسنی
Romania
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۶:۰۶:۲۲
انتقاد خوبی ولی کو گوش شنوا
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۶:۲۱:۵۲
حیف از جوونیمون که ریختیم به پای دانشگاه آزاد، حیف از عمری که چه با عشق سر کلاس های دانشگاه آزاد تدریس کردیم.
 
اکبری
Australia
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۶:۲۸:۱۰
من که بیماری زمینه ای داشتم حقمو خوردن ماشالا ب مسوولا کم ميرسه مجبورن از حق ما بزنن موقع تعطیلی دانشگاه هم غیبت زدن از حقوقم دوبرابر کم کردن ب جای مساعدت مالی چندماه بدون حقوق بودم...امیدوارم خدا زودتر جوابشونو بده