۳۱
 
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۲
رنجنامه یک جانباز شاغل در دانشگاه آزاد؛

بگوش باشید دخل و خرج کارکنان دانشگاه آزاد یکی نیست!

@etelaterooz1
Share/Save/Bookmark
بگوش باشید پرسنل شریف دانشگاه دخلشون با خرجشون یکی نیست و همین باعث شده کسی به کار و تدریس در دانشگاه فکر نکنه و هرجا بتونیم ازش میزنیم تا ریالی به نفع مون باشه و گناهش پای شماست .
کد مطلب: 60494
 
به گزارش #اطلاعات_روز# یکی از مخاطبین این پایگاه خبری با نگارش دردنامه ای از روند مدیریتی رئیس دانشگاه آزاد گلایه کرد سید علی از کارمندان دانشگاه در این پیام نوشت:

سم الله الرحمن الرحیم

جناب آقایان ولایتی ، طهرانچی ،فداکار ؛

سلام و عرض ادب و تحیات 👈یه موقعی امثال ما که جبهه رفته بودیم فکر میکردیم اگر مرحوم هاشمی رفسنجانی و جاسبی از دانشگاه برن اشرافی گری رخت برمیبندد و اگر نیروهای انقلابی وارد دانشگاه بشه چه تحولی خواهد شد اما با هزاراران افسوس امروز میگم :

چی فکر میکردیم چی شد؟؟؟ همه مدیران تون غم نان ندارند اما تا دلتون بخواد از کارمند گرفته تا اساتید امروز گرفتارند. 👈شما که از دانشگاه دولتی حقوق میگیرین خبر دارین چند بار افزایش حقوق دادند؟ جهت اطلاع میگم یکیش همین دیروز بود که سی درصد فوق العاده از تاریخ اسفند ۹۸ اضافه کردن نوش جانشان بالاخره روساشون غم نان برای پرسنل دارند.

👈بگوش باشید پرسنل شریف دانشگاه دخلشون با خرجشون یکی نیست و همین باعث شده کسی به کار و تدریس در دانشگاه فکر نکنه و هرجا بتونیم ازش میزنیم تا ریالی به نفع مون باشه و گناهش پای شماست .

آقایان مدیران؛

👈صبر ماهم حدی دارد ما دنبال افزایش حقوق هستیم ولی شما در کمال ناباوری بخشنامه افزایش حق سرپرستی و مسئولیتها را ابلاغ کردید که یکدفعه بیش از ۲۰۰درصد افزایش داشته بازم میگم مبارکشون باشه اما بقیه چی؟ از امروز جنگ و دعوا بر سر دریافت حق مسئولیت ها در واحدها بالا خواهد گرفت و بداخلاقی ها بیشتر خواهد شد .

👈خدا به داد ما برسه خداوکیلی اگر نمیتونین کاری کنین بخاطر ۶۰هزار خانواده دانشگاه و آبروی دانشگاه کنار بکشید .


👈تا الان چندبار مصاحبه و لایو داشتید چرا یکبار در مورد مشکلات معیشتی ما کارکنان صحبت نکردید؟ 👈اگر شما ما را به حساب نمیارین از امروز ما شما رو نخواهیم شناخت چون فاصله ما با شما اینقدر زیاد شده که دیگه نمیشه ارتباط برقرار کرد .

👈ضمنا من نه ضدانقلابم نه ضد ارزشها و نه مخالف نظام ،سابقه جبهه من و مختصر جانبازی من شاید بیشتر از مسئولین شاهد و ایثارگر دانشگاه تون باشه این صحبتهای منو بعنوان گلایه ،انتقاد و دل نوشته قبول کنید و ازکنارش براحتی رد نشید چرا که حرف دل اکثریت همکاران ماست .

من الله التوفیق ۲۳مهر ۱۳۹۹ ❤️سیدعلی❤️
کلمات کليدی: دانشگاه آزاد/طهرانچی/ولایتی/کارکنان/اطلاعات روز#
 
حامد
Romania
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۲۱:۰۶:۵۴
این دو نفر واقعا دانشگاه رو به......................... کشیدن
خدا ازشون ...................
 
حبیب سیچو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۲۲:۳۰:۲۳
این خیلی بده ولی من سر نمازم مرگ ............. رو از خدا میخوام.
 
امیر زرین درخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۲۲:۳۴:۴۹
به احتمال خیلی خیلی زیاد اگر اقای دکتر................ و عوامل فرصت طلبشان از دانشگاه بروند. شاید دوباره دانشگاه بتونه جان تازه ای بگیره
 
حسین جوادی قائم مقام فداکار
Estonia
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۱۵:۱۲:۳۷
چرا اسامی رو حذف میکنید؟ بذارید همه بدونن مرگ ..................... آرزوی ماست
 
حق جوي حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۰:۳۹
در بخش نامه صادره مورخه 23 مهر 99 به شماره 33636/50 براي روساي دانشگاه آزاد افزايش حق مديري تا 300 درصدي و بيشتر مشاهده ميشود. سوال اينست آيا كارمند و هيات علمي چه گناهي كرده است كه حضرات حقوق خودشان را افزايش داده اند؟ مگر نه اين است كه اگر سازماني در حال ضعف اقتصادي است اول حقوق روسا را بايد كم كنند؟ اين جا بر عكس است؟
اي ملت ايران به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه اسلام برسيد.
اي ملت مسلمان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ملت بيدار جهان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي وجدانهاي بيدار به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي خداوند مهربان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ائمه معصومين به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
 
حق جوي حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۴:۳۵
در بخش نامه صادره مورخه 23 مهر 99 به شماره 33636/50 براي روساي دانشگاه آزاد افزايش حق مديري تا 300 درصدي و بيشتر مشاهده ميشود. سوال اينست آيا كارمند و هيات علمي چه گناهي كرده است كه حضرات حقوق خودشان را افزايش داده اند؟ مگر نه اين است كه اگر سازماني در حال ضعف اقتصادي است اول حقوق روسا را بايد كم كنند؟ اين جا بر عكس است؟
اي ملت ايران به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه اسلام برسيد.
اي ملت مسلمان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ملت بيدار جهان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي وجدانهاي بيدار به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد.
اي خداوند مهربان به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
اي ائمه معصومين به داد كارمند و هيات علمي دانشگاه آزاد برسيد
 
نا شناس
Greece
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۲۱:۵۵:۳۶
سلام
واقعا آقای .............. شرایط اسفباری رو در دانشگاه آزاد به وجود اورده. آقایان دیدن هر کاری می کنن دانشگاه داره به حیات خودش ادامه میده گفتن چه کنیم که یک تیر و دو نشان باشد یعنی بتونیم به اون بهونه هم منابع عظیم مالی رو از دانشگاه............. و هم دانشگاه رو ................... رفتن گشتن و ضعیف ترین برنامه موجود در بازار یعنی ناد که برای شرکت مدارگسترش فناوری اطلاعلات هست رو با نام اموزشیار به جای برنامه اموزش دانشگاه جایگزین کردن. خدا ازتون نگذره. قطعا جناب ولایتی هم در به وجود امدن این شرایط اسفبار بی تقصیر نیست و در پیشگاه خداوند و خانواده دانشگاه ازاد و نیز مقام معظم رهبری که دانشگاه رو به عنوان امانت به او سپردن باید پاسخگو باشه.
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۰۶:۲۸:۵۰
باسلام،بنده به عنوان یه کارمند سازمان مرکزی به این بخشنامه جدید که حق سرپرستی هاراتاصدوبیست برابر برده بالااعتراض دارم .اون کارمندان که حق مسوولیت نمیگیرندمگه در این وضعیت بداقصادی زندگی نمیکنند،چرابه جای حق سرپرستی آقایون نیامدن حقوق آنهای که زیر3میلیون تومان هست ببرن بالا؟
 
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۴:۲۰
توی بخشنامه جدید
حق ریاست واحد اندازه تمام حکم یه استاد تمام هست
چقدر باید تحقیر بشیم
 
هیات گدای علمی دانشگاه آزاد
United States
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۲:۲۰:۳۹
............ به شما
 
مهناز حسنی
Romania
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۶:۰۶:۲۲
انتقاد خوبی ولی کو گوش شنوا
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۶:۲۱:۵۲
حیف از جوونیمون که ریختیم به پای دانشگاه آزاد، حیف از عمری که چه با عشق سر کلاس های دانشگاه آزاد تدریس کردیم.
 
اکبری
Australia
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۶:۲۸:۱۰
من که بیماری زمینه ای داشتم حقمو خوردن ماشالا ب مسوولا کم ميرسه مجبورن از حق ما بزنن موقع تعطیلی دانشگاه هم غیبت زدن از حقوقم دوبرابر کم کردن ب جای مساعدت مالی چندماه بدون حقوق بودم...امیدوارم خدا زودتر جوابشونو بده
 
تیموری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۹ ۰۹:۰۹:۰۴
بوی انتخابات و استفاده از امکانات دانشگاه آزاد به مشام می رسد اعضای ستاد آینده کارکنان که نیستند مدیران هستند.
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۹ ۱۶:۱۲:۳۳
دانشگاه آزاد یک نهاد ورشکسته و تمام.
 
پدرام سادات لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۷-۲۹ ۲۱:۱۷:۱۱
ما از آقای دکتر طهرانچی حمایت می‌کنیم.
 
فریزی فرزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۱۳ ۱۶:۴۸:۲۶
حتما یا مدیرید یا از افراد خود طهرانچی هستید و یا مزدور قلم نویس حامی....
عزیز به قول حضرت ام حسین لااقل آزاده باشید اگر دین ندارید
ببینید دکتر پروفسور هسته ای و تیمش طهرانچی دانشگاه آزاد را داغون کرده است.
افزایش 15 درصدی اعضا هیات علمی و کارمندان را در کنار افزایش سیصد درصدی خودشان بگذارید
انصاف هم خوب چیزی هست مرد
لاقل صدافت داشته باشید.
پروفسور هسته ای شمار را مدیر کجا کرده است برادر؟
بادتان باشد حساب قیامتی هم هست
 
لیلا پورجعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۱۶ ۲۱:۳۷:۰۲
آقای ............................. هستند.کارمند اخراجی............... که از هر کسی سوال کنید راجع به اخلاقش براتون میگه. برید تحقیق کنید چقدر برای همسرش امتیاز گرفته
 
یک هیات علمی آزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۱۳ ۱۶:۵۰:۲۲
خدا یا شر پروفسور هسته ای !!! و. تیمش را از دانشگاه آزاد دفع کن
الهی آمین
خدایا شر پروفسور هسته ای و تیمش را به خودشان و مکرشان را به خودشان برگردان
خدایا خودت حامی ما کارمندان و هیات علمی مظلوم دانشگاه آزاد از شر پروفسور هسته ای و تیمش باش.
الهی آمین
 
دانشگاه آزادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۲۱:۰۵:۳۱
رئيسي كه حقوق خودش را ............... درصد افزايش دهد و كارمندش را ده 10 درصد.... به خدا فرداي قيامت زنجيربسته لب آتش نگه داشته خواهد شد كسي كه كه از ظالم حمايت كند
.........بر ظالم
.......... بر بي غيرت
.........بر مزدور
 
حق جوی حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۰۱ ۰۲:۰۳:۵۳
با سلام و احترام و تشکر خدمت جناب آقای زارعی که حرف دل اساتید و کارمندان را زده اید. باور بفرمایید این کسانی که در سایتها علیه شما حرف می نویسند کسانی هستند که اجیرشده اند تا منافع به خطر افتاده شان توسط حق گویی و حق طلبی شما بزرگوار را لاپوشانی کنند. لازم به ذکر است اولا به هیچ وجه این امر شامل بیست درصد اساتید نبوده و این دروغی بزرگ است. مگر 20 درصد در دانشگاه رئیس داریم!!!. ثانیا افزایش سیصد درصدی را شاهد هستیم. ثالثا در کنار عده ها و وعیدها و دروغ های مکرر از افزایش پنجاه درصدی حق الزحمه ها در این شرایط تورمی برای همه اساتید و کارمندان جلوگیری کردند آقایان. بزرگترین شاهکارشان هم پژوهشیار و آموزشیاری است با بیش از 30 میلیارد تومان هزینه که عملا بدون استفاده است تا کنون. ممنونیم جناب آقای زارعی که حرف دل ما را زدید. کاش به اختلاس های تیم های حاضر رئیس دانشگاه آزاد و خرابکاریهای مالی شان هم ورد می کردید. دستتان درد نکند. فقط بدانید که خوب جایی را نشانه رفته اید و هراس خیانت پیشگان هم از همین است
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۰۳ ۰۱:۰۴:۵۴
واقعا افزایش ۲۰۰ درصدی حق مسئولیت دادن؟؟؟؟ اونم بعد از این همه اعتراضات پرسنل به کم بودن حقوق؟
 
افشاگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۲۲ ۰۳:۲۶:۳۸
افزايش سيصد درصدي قربان....
نه صد درصدي و نه صد و بيست درصدي
افزايش سيصد درصدي
آفرين به مدل انقلابي طهرانچي يا ته رانچي!!! كه خودش حقوق خودش را صيد برابر كرده است
 
آزادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۲۸ ۰۱:۵۹:۱۵
افزايش سيصد درصدي است... حساب كنيد مي بينيد تيم طهرانچي اعلام كرده دويست درصد ولي حساب كنيد دقيقا سيصد درصد است
 
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
United States
۱۳۹۹-۰۸-۰۳ ۱۹:۲۳:۲۵
از قوه قضائیه درخواست داریم سریعا به مسئله رو به بحران دانشگاه آزاد ورود کند. باور کنید به زودی بحران شدید این دانشگاه را در برخواهد گرفت. حقوق بسیار پایین و تحقیر آمبز کارکنان واساتید کم بود، سه ترم است که حق التدریس ها و حق الزحمه پایان نامه ها را به بهانه نبود بودجه نمی دهند.امرارمعاش اساتید از طریق همین حق التدریس ها بود که حالا پرداخت نمی شود. این در حالی است که شاهد استخدام های غیر قانونی و غیر لازم ،همراه بااعطائ پست و حقوق های بالا به آن تازه واردها هستیم. حالا هم که می خواهند حق مدیریت های خود را شدیدا بالا ببرند. از رهبری، قوه قضاییه و به خصوص نمایندگان مجلس که ریشه در دانشگاه آزاد دارند خواهش می کنیم به داد ما برسند. از قوه قضاییه می خواهیم موضوع استخدام های بی رویه و پرداخت های خارج از قائده در این دانشگاه را بررسی کند.
 
مصطفی مسیح کلیشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۰۳ ۲۲:۵۶:۳۳
م..................... با طرح بیمه تکمیلی اش دعای همه کارمندان و هیات علمی هارو برای خودش و همه کس و کارش تا قیامت خرید. یه مشت ........................
 
امیر قلعه نویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۲۱:۵۱:۵۸
................. حیا کن دانشگاه آزادی رها کن
 
سید حسین تقوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۲۲:۵۱:۳۲
دشمن درجه یک دانشگاه آزاد اسلامی: ................
 
آوا بابایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۸-۳۰ ۲۰:۵۳:۵۷
با سلام به همکاران شریف و صبورم در واحدهای دانشگاه که با این حجم کاری و حقوق اندک باز مثل گذشته بهترین عملکرد کاری را دارند.دانشگاه آزاد از سالها قبل مانند استخوان در گلوی بعضی ها بود که وقتی به دستش آوردند به تاراج بردند و سعی شد تمام کارهایی که قبلا انجام شده بود بد جلوه دهند..از جمله سیستم آموزشیار که بدون آزمون و امتحان با هزینه ای گزاف در واحدها اجرا شد و اینک هم در بعد آموزشی و هم بعد مالی با اشکالات فراوان روبرو شده است..آیا واحدها نیازمند سیستم آموزشیار بودند..پس در سه چهار دهه دانشگاه چگونه اداره میشد.تمرکز وجوه شهریه در سازمان مرکزی چه دردی را دوا کرد..مگر نه این است که در مدیریت جدید سعی میشود باتفویض اختیار و عدم تمرکز بهترین تصمیمات اتخاذ گردد.پس چرا در این چند سال مدیریت آقایان ، سازمان مرکزی فربه تر شده و سیستم تصمیمات گیری متمرکز...چه قدر آزمون وخطا...مدیریت ارشد دانشگاه میبایست فردی از بدنه خود دانشگاه باشد تا حرف کارکنان و اساتید و حال آنها را بفهمد نه آقای طهرانچی که در حال وهوای دیگری است..اینهمه اساتید و کارکنان از حقوق کم نالیدند..جواب و استدلال ایشان را در این چند سال مرور کرده اید..صد افسوس به حال دانشگاه که با ندانم کاری و غرض ورزی افراد به این روز افتاد...یادتان هست آن روزی را که بودجه دانشگاه پیام نور یک شبه صد برابر شد...از همان روز تیشه به ریشه زدن ها شروع شد...
 
Germany
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۱:۵۰:۴۶
واقعا دكتر طهرانچي به ياد داشته باشد كه پاي حق و مشمول ذمه بودن هزاران نفر را در جهان ديگر بايد حساب پس بدهي
دعاي ............... تو را امروز همه خانواده دانشگاه آزاد اسلامي دارد زمزمه مي كند................
به قول آقا امام حسين اگر دين نداري لاقل آزاده باشد ببين با خودن فكر كن به والله مفور دانشگاه آزاد هستي چرا كه كارنامه ات در اين دوران رياست ن................... بار و مفتضح بوده است و سفره همه كرامدان و هيات علمي را كمتر و كوچكتر كرده اي. دكتر.............. با خودت و خدايت در اين ماه رمضان خلوت كن. به خدا هر چقدر زودتر بروي پرونده اعمالت كه در دادگاه الهي بسيار سنگين است كمي سبك تر ميشود. به خدا دكتر .................... جواب خواهي داد فردا قيامت. به خدا حساب و كتابي است. دكتر ..................... ببين چكار كرده اي. فرهنگ رياكاري و دروغگويي را در دانشگاه آزاد اسلامي ترويج دادي. صداي منتقدان را خفه كردي. رياكاران و دروغگويان را دورت جمع كردي. حسابهاي بيحد و حصر داشتي و بذل و بخشش نمودي از حق و حقوقي كه حق كارمند و دانشجو و هيات علمي است. به خداوندي خدا فردا جواب خواهي داد. اين ملت ................ خود را از ياد نخواهد برد.خدا هم مي بيند. به خدا قسم كه خدا مي بيند. بيا و كمي از بار ................... كم كن. از تو بزرگترهايش نماندند. تو هم نخواهي ماند. بيش از اين كه بار تباهي پشتت را فرداي قيامت خرد سازد بيا و با خودت فكر كن. به فكر كارمندانت باش. فرداي قيامت تو را دست و پابسته بر لبه آتش جهنم عرضه خواهند كرد چرا كه با حقوق و حيثيت كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي به نفع منافع خود بازي كرده اي....كمي فكر كن. گناهت را كمي سبكتر كن.
التماس دعاي عاقبت به خيري. هر چند خيلي مديون هستي .............. مديون هزاران هزار فرد خانواده دانشگاه آزادي . دعاي خانوده دانشگاه آزاد اسلامي رفع شر ............. است. خدايا شر .............. را كم كن. خدايا عاقبت ظلم كردن را بخشي اش را در همين دنيا به ................. بچشان...
 
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۵۷:۱۵
احسنت به سايت اطلاعات روز براي درج حقايق